• czb.ro
Byte. Parerea Mea

Eurovision 2014

Eurovision 2014

Nu mi-a venit să cred când am aprins calculatorul duminică dimineața (11.MAI.2014) și am intrat din curiozitate să văd cine a câștigat concursul Eurovision 2014

Cu o seară înainte (sâmbătă 10.MAI.2014), nu mi-era somn, și m-am pus să mă uit un pic la concursul pe care nu îl urmărisem deloc. În alți ani, au existat două semifinale și o finală… anul acesta nu știu cum s-a organizat, dar am prins toți concurenții de la poziția 8 până la poziția 26 din program (România fiind a șasea din program, am ratat recitalul Paula Seling & Ovi).

--- 

Paula Seling & Ovi. Miracle



--- 

Per ansamblu, am avut parte de audierea unor piese fast-food, de la care nu am rămas cu niciun refren și niciun mesaj… unele țări (precum Polonia sau Grecia) s-au prezentat cu chestii super-penibile, lipsite chiar de talent muzical, în timp ce alte țări (precum Malta sau San Marino) s-au prezentat cu cântece demne de Mamaia '87, interpretate într-o engleză de baltă de zile mari. Deși nu m-au impresionat melodiile, am tot respectul pentru Montenegro sau Franța, care au ținut să se prezinte cu piese în limbile lor materne. Cred că muzica poate fi cântată în orice limbă a lumii; cred că este important ca fiecare popor să își cultive propriile tradiții și ritmuri, cu mândrie națională și un patriotism sănătos. 

--- 

Nu cred că este bine ce se întâmplă în prezent și ce am văzut și ascultat aseară la Eurovision.

Am rămas cu impresia că toate piesele din program puteau fi compuse de același producător muzical; am rămas cu impresia generală că limba engleză este promovată într-un mod fals ca limbă internațională. Am impresia că mass media ne face să credem că limba engleză este universal acceptată ca limba tuturor popoarelor, care ne va uni pe toți într-un super-conglomerat de masă consumatoare contribuabilă. 

--- 

Mă gândesc acum la ce fain a fost Peter Gabriel când a urcat pe scena de la Romexpo București și a început să prezinte programul serii în limba română. 

--- 

Cronica. Peter Gabriel la București

http://czb.ro/articol/7199/

---



--- 

Eurovision 2014 a fost un spectacol plicticos, sec și anost muzical, cu o coregrafie excelentă de lumini și foc într-o sală plină de tineri care se entuziasmau la orice unghi de cameră țintită spre ei, de parcă ar fi luat o doză de ecstasy la intrarea în sală. Mie acest spectacol televizat mi s-a părut extrem de fals. Ideea că avem încă impresia că trăim într-o epocă de pace nu poate să șteargă cu buretele diferențele problemelor economice dintre țările din estul și vestul europei… iar Rusia, chiar dacă s-ar fi prezentat cu triplete blonde, nu putea să mă facă să uit acțiunea agresivă, abuzivă, de invazie recentă a unui teritoriu care nu-i aparține din punct de vedere istoric.

--- 

The Common Linnets. Calm After the Storm



--- 

Pe lângă România, au mai existat totuși trei melodii care sunau BINE (repet faptul că nu am văzut/ascultat primele 6 melodii din concurs, iar Armenia, a șaptea piesă, am ascultat-o de la jumătate): OlandaFinlanda și Anglia. Tipa care a reprezentat Spania avea o voce puternică, dar a fost prea teatrală în interpretare pentru gusturile mele.

--- 

FIN. Softengine. Something Better


--- 

Căutând piesele pe YouTube am descoperit că într-adevăr s-au organizat două semifinale.

Finlandezii s-au prezentat ca formație, dar (altă chestie falsă la acest concurs) instrumentele nu erau cablate, desigur (este imposibil să faci probe de sunet înainte pentru fiecare artist în parte, care urcă pe scenă să cânte o singură piesă, și nu se poate ca toate formațiile să cânte pe aceleași presetări de căi din mixer). 

Eurovision a fost mereu un concurs de voce și cred că toți știu că aici se cântă cu negativul (o variantă universal acceptată doar în ultimele decenii la televiziune, de playback, cu partea instrumentală a piesei preînregistrată).

--- 

UK. Molly Smitten. Children of the Universe



--- 

Șocul pentru mine a venit însă când a fost prezentată Austria. Reprezentantul, Conchita Wurst, este travestit. Fiind introdus în limba engleză, maestrul de ceremonii se referea la el ca fiind EA. Accept faptul că 10% din populație este Gay. Nu am nicio problemă cu preferințele sexuale ale celor din jurul meu, dar de ce nu se poate să fim corecți gramatical? Omul are o barbă sănătoasă; omul nu are sâni de femeie. Faptul că BĂRBATUL a ales să poarte numele de scenă Conchita și a ales o vestimentație feminină nu înseamnă că NOI îl considerăm automat femeie - și corect gramatical ar fi fost să se vorbească despre EL, nu ea.

--- 

Și mai șocant a fost modul de prezentare ales pentru spectacolul piesei, mai ales în conjunctura actuală, în care mulți internauți au observat prezența deschisă și influența din ce în ce mai mare în industria muzicală pe plan global a unui grup de investitori implicați în practici sataniste (care din câte am înțeles, se numesc Illuminati). 

În situația în care scena muzicală actuală se află în pragul monopolizării globale, iar vânzările unui grup relativ mic de artiști anglo-saxoni generează peste 90% din veniturile acestei industrii pe plan internațional, nu este greu de conceput că ar putea exista o strategie conspirativă de control asupra mass mediei și asupra listei restrânse de artiști care sunt promovați excesiv pe plan internațional. 

--- 

Katy Perry. Ritual satanic la Premiile Grammy 2014

http://czb.ro/articol/6488/

--- 

În noul model al industriei muzicale, doar anumiți artiști, care promovează anumite simboluri prin conceptul lor de imagine, vestimentație și spectacol, ajung acum să fie promovați la nivel global. Restul stau acasă, învață să se promoveze DIY sau ajung doar la un anumit nivel de succes local sau regional, în funcție de impactul compozițiilor originale asupra maselor.

--- 

În conjunctura (tristă) în care Eurovision Song Contest 2014 nu a avut practic nimic interesant, consistent sau avangardist de prezentat în 2014, Conchita Wurst (aka Tom Neuwirth, the bearded lady from Austria) a urcat pe scenă cu piesa Rise Like A Phoenix (pasărea phoenix este un simbol cheie pentru sataniști); fiind un bărbat cu barbă îmbrăcat în rochie pe care cultura noastră actuală ne-a învățat să o considerăm o îmbrăcăminte tipică pentru femei mă duce cu gândul la conceptul artistului cu alter ego, cu personalitate dublă (altă o idee promovată de sataniști în industria muzicală actuală); focul, efectele de lumini în formă de coarne deasupra artistului, toate aceste elemente m-au pus pe gânduri - și am zis în acel moment că Austria va primi un număr de voturi semnificativ de mare … dar nu îmi imaginam că o să și câștige! 

--- 

Conchita Wurst. Rise Like A Phoenix



--- 

O altă treabă ciudată este: de ce s-au ales câte 13 piese finaliste de la semi-finale?

13 este un număr satanic (super-ghinionist în tradiția culturii europene). 12 este numărul norocos, pozitiv. De ce nu s-au ales 12 finaliști după fiecare semifinală? 

--- 

Sunt foarte trist privind scena muzicală internațională și până unde s-a putut ajunge cu promovarea inculturii, a lipsei de talent, a lipsei de substanță în muzica promovată de mass media în anii 2000. 

--- 

Ceva a fost putred în Danemarca. 

--- 

Deja seria de momente artistice la concursurile cu rating ridicat pe plan internațional și la cele mai importante gale de premii anuale care folosesc o sumedenie de simboluri sataniste pentru impactul spectacolului la mase a devenit atât de consecventă în timp, încât se depășește noțiunea coincidenței

--- 

Este cu atât mai greu de explicat faptul că din întreaga finală, din 26 de piese, doar momentul artistic pregătit de necunoscutul Conchita Wurst  din Austria a conținut elemente oculte - și că o majoritate a publicului european din mai multe țări ar fi apreciat compoziția și spectacolul lui mai mult decât al celorlalți din program. 

--- 

Și mai șocant este faptul că mass media promovează spectacolul ca fiind corect până la capăt, și motivează și încurajează câștigătorul ales de public, în ciuda faptului că se recunoaște în aceleași articole faptul că au existat compoziții și artiști care s-au dovedit mult mai talentați muzical la același concurs. 

www.telegraph.co.uk/Eurovision-2014-No-shame-in-losing-to-Conchita.html

--- 

This is for all of you... we are unstoppable.

- Conchita Wurst, după primirea trofeului

--- 

Auto: RiCo

--- 

Acesta este doar unul din documentare; acesta este realizat pe înțelesul tuturor. 

Fiecare judecă și ia în considerare ceea ce dorește din ceea ce am expus aici. 



Facebook Twitter MySpace  
 

Lasa un comentariu: (max. 1800 caractere)

Nume:   Antispam:  

COMENTARII:

11.05.2014, 19:28PM, scris de Andrei
tu vorbesti serios cu simbolurile satanice si illuminati sau doar esti ironic? ca nu poti sa crezi orice obsedat de conspiratii care pune un clip pe net si sa vb de simboluri sataniste in coregrafie si sa fii intreg la cap.

Articole relative:

NAȚIUNEA ROMÂNĂ ÎN DOLIU... Bah Humbug
NAȚIUNEA ROMÂNĂ ÎN DOLIU... Bah Hu...
Publicat in: 04.11.2015, Ora: 10:43AM
DOLIU/PROTEST. Se anulează emisiunea Muzica Europei
DOLIU/PROTEST. Se anulează emisiunea ...
Publicat in: 04.11.2015, Ora: 09:08AM
Primul Festival Tribute din România
Primul Festival Tribute din România...
Publicat in: 17.08.2015, Ora: 18:54PM
Rammstein/Lindemann în 2015
Rammstein/Lindemann în 2015...
Publicat in: 17.06.2015, Ora: 12:33PM
Rihanna. American Oxygen
Rihanna. American Oxygen...
Publicat in: 10.05.2015, Ora: 08:40AM
România va participa la Eurovision 2014 în Copenhaga
România va participa la Eurovision 20...
Publicat in: 04.12.2013, Ora: 06:07AM
Eurovision Song Contest. Conspirația
Eurovision Song Contest. Conspirația ...
Publicat in: 12.05.2013, Ora: 00:38AM
Semi-Finala Eurovision România 2013
Semi-Finala Eurovision România 2013...
Publicat in: 03.03.2013, Ora: 21:19PM
Acasa | Contact | Disclaimer | Blog | RSS Feed • CLICKZOOMBYTES © 2010-2018 • Revista De Muzica Online