• czb.ro
Zoom. Retrospectiva Anului. 2010

Scena Locală. Originalitatea Cluburilor la Cluj

Scena Locală. Originalitatea Cluburilor la Cluj

Dacă am început retrospectiva cluburilor din Cluj cu exemplele negative şi dovezi flagrante de mimetisme balcanice menite să genereze profit pe termen scurt, este cazul să şi lăudăm şi să evidenţiem cluburile care au încercat şi care au făcut treabă bună la Cluj în 2010 având în vedere iniţierea unor proiecte deosebite, originale faţă de concurenţă, sau care au dat tonul unei serii de mimetisme... să nu uităm faptul că cea mai mare laudă pe care o poate primi promotorul unei iniţiative autentice este repetarea proiectului prin copiere (mimetismul de care povesteam mai sus), deşi copia nu se va bucura niciodată de impactul originalului (compară A.S.I.A. noastră cu Girls Aloud, începând de la vestimentaţie şi până la cifre de vânzări şi vei înţelege ideea).

---

Ordinea este aleatorie!

---

Flying Circus Pub. Pythonismele clujene şi decorul a la Monty Python's Flying Circus

Un club nou apărut în toamna 2010 la Cluj s-a inspirat dintr-o telenuvelă britanică care a realizat 45 de episoade de schiţe comice ... cu umor britanic şi scoţian ... pentru conceptul de imagine a localului. Astfel, după câteva concerte dispersate organizate de diverse grupuri clujene în ultimii trei ani pentru care s-au folosit laitmotive din serialele sau filmele realizate sub egida Monty Python pentru imaginea afişelor (aici ne-am putea lega şi de – defunctul - Mauser un pic, care a folosit elemente de desen de la caricaturistul Terry Gilliam, sau secevenţe întregi de desene pentru clipul de debut), clubul Flying Circus de pe Str. I.Maniu este hai să-i spunem un fel de muzeu pentru promovarea artei cinematografice şi pioneratului trupei de umor britanic în România. Eu în locul lor aş fi încercat să iau legătura cu foşti componenţi din Monty Python (neapărat cu Terry Gilliam) pentru a le mulţumi pentru ceea ce au realizat, să ştie că au avut un oarecare impact şi asupra ţărişoarei noastre din Europa de est, să-i atenţionez asupra faptului că am făcut designul interior al unui club folosind elemente caracteristice din filmele lor ...şi sunt sigur că oamenii (care sunt foarte înstăriţi dealtfel) ar fi apreciat gestul şi ar fi trimis ceva scrisoare de mulţumire ... iar această scrisoare de mulţumire o dădeam la presa clujeană, o imprimam pe Facebook şi o înrămam (o copie, desigur ... nu că aş fi călcat monitorul pus pe screensave la scrisoare cu un buldozer ca să-l bat în cuie pe perete, că doar nu e cazul...) şi agăţam la intrarea în club. Asta aş fi făcut. Dacă era clubul al meu. Dar nu este. Deci ei nu au făcut asta. Full stop.

Decorul la Flying Circus este splendid, chiar dacă a fost pictat în grabă. Ideea a fost genială şi se dovedeşte a fi un club ieşit din peisaj. Trebuie musai venit la Cluj dacă sunteţi fan Monty Python să vezi acest club ...până nu-l cumpără cineva să-l facă manelotecă vamaiotă.

---

LINK articol despre Flying Circus Cluj.

www.czb.ro/articol/696/

---

După cum spuneam, la CZB ne bucurăm să vedem că unii au luat măsuri pentru a combate situaţia Mimetismelor în 2011.

---

LINK spre articolul despre Mimetismele clujene.

www.czb.ro/articol/360/

---

Club Midi. Fluturaşii 

Ne-am bucurat în 2010 să vedem fluturaşii cu programul lunar de la Club Midi (FOTO 2). Aceasta nu este ceva nou în lume, dar este ceva inedit şi imposibil de realizat de către alte cluburi în România. Nu contează genul muzical promovat. În Germania, cluburile care organizează cântări Live (seară de seară, nu doar în weekend) îşi fac programul cu trei luni înainte ... Iar aici trebuie să fac o mică paranteză să scriu faptul că orice patron român care citeşte rândul din urmă îşi va pune cu siguranţă întrebarea: de ce? Pentru că promovarea unui concert de club nu se face doar printr-un afiş în geamul de la intrare, doar scris cu creta pe o tablă de 50 x 70 cm (FOTO 3, exemplul de la la Gambrinus Pub) atârnată într-un fund de încăpere în care poţi tăia fumul cu cuţitul şi lumea să stea beată la mese cu beri răsuflate în faţă sau doar printr-un scurt mesaj pe Twitter la 20 de prieteni sau doar postând un anunţ cu patru ore înainte de începerea concertului pe Facebook, pentru că tu eşti vedetă în gaşca ta de prieteni şi ai impresia că tuturor le pasă de ceea ce organizezi tu în beciul tău... Programul îl confirmi cu trei luni înainte, pentru că luna în curs este deja promovată, şi tipăreşti poate 10.000 de fluturaşi (cu cât e mai mare cantitatea, cu atât îţi iese mai ieftin) pe care-i distribui cum poţi şi cum ştii prin oraş, sau pur şi simplu zi de zi la intrarea în club, cu programul ce urmează luna viitoare. Unele cluburi din Germania fac fluturaşi cu programul pe una sau chiar două luni înainte (eu ţin minte un fluturaş de la un club irlandez de la Munchen care pe o faţă avea programul zi de zi al artiştilor dintr-o lună, iar pe dos avea programul zi de zi al artiştilor pe luna următoare) ... Este cu atât mai interesant cu cât încerci să aduci nume cunoscute în programul tău, sau de ce nu, să promovezi trupe debutante locale, la care specifici genul muzical şi faptul că în preţul biletului dai şi o bere, ca să vină şi lumea lipsită de curiozitate să bea o bere, dacă altfel nu se poate.

Ei, Club Midi este singurul club din Cluj de la care am găsit fluturaşi de acest gen. Şi m-am bucurat. Este ca ghiocelul din ianuarie. Ştii că peste două luni vine primăvara. Aştept primăvara culturală la noi de 20 de ani şi e posibil ca gheaţa să se desprindă ... în curând. Între timp, ne uităm la alte cluburi cum confirmă trupe cu 4 zile înainte, cum îşi fac afişaje pe care le vezi la 10 zile după ce a avut loc evenimentul în staţii centrale de autobuz şi te miri că ei se miră că nu le merge afacerea... Nu degeaba Club Midi a fost votat la DJ Mag anul trecut de DJ internaţionali pe locul 28 în lume ... fiind considerat cel mai tare club de DJ din Europa de est.

---

Asta înseamnă organizare; asta înseamnă confirmarea programului din timp ... iar dacă un artist îşi anulează cântarea sau sună că nu poate onora data confirmată, îl scoţi de pe lista trupelor pe care le vei chema la tine în club pe viitor şi poţi şi da trupa ca exemplu negativ altor cluburi. Altfel, sistemul acesta de respect reciproc nu va funcţiona niciodată. Clubul respectă artistul rezervând o dată. Artistul respectă clubul prin prezenţă. Ambii depind unul de celălalt. Cine nu respectă acest cod de bune maniere, nu este profesionist şi nu are ce căuta în domeniu. Da, aici mă refer la patronii de cluburi care într-o zi confirmă un artist în program, şi după o săptămână se răzgândesc şi nici nu sună trupa să o anunţe că i-a anulat/amânat cântarea pe motive pe care doar ei le înţeleg.

---

Booha Bar. Programul consecvent şi inovativ de concerte

Nu există o ordine anume în care înşir calităţile cluburilor clujene care sunt menţionate în acest articol. Poate Booha Bar trebuia trecută pe primul loc dacă aici ar fi vorba de un clasament al anului privind originalitatea şi curajul dovedit. Pentru că trebuie să fii nebun într-un oraş cu mentalităţi retrograde şi cu prea multe persoane cu personalitate provincială să chemi atâtea nume interesante din lumea largă şi să încerci să formezi un contracurent de opinie la ceea ce se întâmplă în restul oraşului într-un moment economic nefast dezvoltării de multiculturalitate, unde buzunarul găurit de la pantalon (şi nu intelectul sau urechea) dictează preferinţele muzicale ale publicului general.

Ce vreau să zic cu asta?

În toamna anului 2010, cine a fost sâmbătă de sâmbătă în Booha Bar nu trebuia să bea ca să se îmbete (metaforic vorbind). Echipa de aici a ţinut-o numai într-un chef, dar sunt sigur că prea puţini au gustat din mărul interzis, din prostie în fond. Numai dacă încep să înşir aici nume de trupe, genul promovat şi ţara de origine, ar trebui orice consumator de muzică să priceapă că aici nu doar se întâmplă ceva, dar se vrea să se facă ceva deosebit faţă de alte crame cu sonorizare improvizată, care colaborează cu te miri ce oameni de pe stradă care lucrează 9 ore pe zi şi se trezesc seara mari cunoscători de muzică (a fi un simplu Consumator de YouTube şi a face Booking sunt două chestii complet diferite).

  • 11.12.2010. Handsome Furs. Indie Rock. Canada
  • 27.11.2010. Noblesse Oblige. Indie Electro. Franţa-Germania
  • 20.11.2010. Dekadens. Lansare album. Bucureşti
  • 06.11.2010. 21 Stories. Pop-Punk. Austria
  • 30.10.2010. Davila 666. Garage-Punk. Puerto Rico
  • 23.10.2010 Human Toys. Electronic Dance-Punk. Franţa (alături de Romantic Jurgen de la Timişoara)
  • 16.10.2010. DJ Vasile
  • 09.10.2010. Discoballs. Ska-Reggae-Surf. Cehia

---

În 2011 la Booha Bar au fost deja ZOB (pop-punk, Bucureşti), Aria Urbană (dance social, Braşov), Aeroport (trupa momentului din Bucureşti) şi Bloodgroup din Islanda (sâmbătă 12 februarie)

Trebuie să fii ciudat să poţi ieşi în oraş şi să nu vrei să cunoşti oameni veniţi din Puerto Rico, Islanda, Franţa, Austria, Cehia, Canada ... Asta înseamnă multiculturalitate - şi în afară de o trupă de japonezi (Guild, în 24.10.2010, FOTO 4) şi Finlandezii de la Negative (17.01.2011) care au susţinut concerte la Irish&Music Pub, toată acţiunea s-a petrecut în Booha Bar. Eu în locul lor aş face ceva card special semestrial la 200 lei, cu acces gratis la toate concertele din primele şi ultimele şase luni ale anului, cu câteva reduceri la anumite cocktailuri (sau ce se vinde mai greu) şi cu timpul ar putea deveni un club exclusivist pentru persoane Indie, care să aibă casa închisă la toate concertele... no, de aşa ceva încă nu am auzit pe la noi.

---

În prima jumătate a anului, echipa responsabilă pentru activitatea de aici se numea TBA Crew. Din motive care pe noi ne depăşesc, echipa de prieteni buni s-a destrămat. În locul celui care a rămas la Booha Bar, nu mi-ar mai păsa de fostul colaborator care şi-a făcut schema proprie de adus trupe la Cluj (Torso Booking) folosind aceeaşi bază de date cu care a plecat de la Booha Bar, pentru că acesta în 2010 doar a repetat numele aduse deja anul trecut prin TBA Crew, în locaţii stranii pentru genurile de muzică promovate.

---

Nu în ultimul rând trebuie remarcat efortul depus de conducerea clubului de a aduce îmbunătăţiri programului artistic la finalul anului 2010, prin realizarea unei scene demontabile instalată în după-masa concertului (FOTO 5).

---

Gambrinus Pub (Live Stage). Descoperă nişe neexploatate de divertisment

Locaţia stranie (care se află pe acelaşi gang de intrare cu un club foarte dubios) cu numele istoric clujean (Crama Gambrinus a existat în aceeaşi locaţie cu mai mulţi ani în urmă) a pornit o serie săptămânală de seri speciale. Clubul s-a axat mai mult spre muzica Blues (cu iz de Jazz şi iz de Folk, dar care de fapt emană un aer puternic de blues) debutând cu un concert Nightlosers şi aducând nume care nu au mai fost de mult în oraşul nostru, prea fiţoşi pentru Joia de Folk de la Irish&Music Pub sau Miercurea de Folk de la Le General şi prea stilaţi pentru Janis. Aici a venit prima dată după vreo zece ani de zile Bega Blues Band la Cluj (din păcate fără mentorul ei, Bela Kamocsa, care a trecut în nefiinţă anul trecut).

---

Serile speciale sunt dedicate unui club de film (Cluj Movie Nights) miercurea

www.facebook.com/GambrinusPub?sk

---

Marţea până în 14 decembrie (nu am mai găsit dovezi că s-ar mai ţine această seară) aveau loc serile dedicate chitarei electrice (Tuesday Night Electric Guitar Workshop)

www.facebook.com/event.php?eid

---

Există o secvenţă de film pe YouTube unde apare localul vechi.

www.youtube.com/watch?v

---

Irish&Music Pub. Premiile 2010. Ediţia pilot

Pentru prima dată, după 20 de ani, un club clujean a avut curajul să acorde premii – de fapt, dacă nu greşesc, cred că e prima dată că un club din România acordă premii scenei locale, indiferent de localitate. Unele au fost la plezneală, altele, precum cel primit de CZB (pentru Cei mai necruţători, FOTO 6), au fost ceva mai profunde ca mesaj.

Orice formă de premiere reprezintă o acţiune pozitivă, de bun augur, care trebuia să aibă loc de ceva vreme, chiar la mai multe cluburi. Mulţi pretind că sunt deosebiţi; puţini fac lucruri deosebite. Irish&Music Pub a ieşit în evidenţă la finalul anului 2010 şi s-a scos cu această premiere, care în fond este de bun simţ şi poate va porni nişte rotiţe pe termen lung pentru înfiinţarea unor noi formaţii muzicale sau bloguri implicate în activitatea culturală din urbele noastre. A fost un prilej rar ca persoane din acelaşi oraş implicate în domenii asociate să se întâlnească în aceeaşi sală şi să schimbe replici, păreri sau doar să ciocnească un pahar cu bere ...

---

Desigur, aici facem abstracţie de la faptul că în principiu şi-au premiat susţinătorii şi prietenii clubului ... nu ne legăm de faptul că în după-masa premierii Luna amară s-a decis să nu mai cânte Live, deşi aşa fusese convenţia dintre părţi de la început (deh, nu era pe bani), şi nu ne legăm de faptul că din august dalele de lemn care formau podeaua din jumătatea încăperii din faţa scenei lipsesc ... deşi s-au uscat de mult după ploaia torenţială care le-a bombat (FOTO 7). Clujul se află astfel în România, şi îmi este teamă că podeaua va fi “reparată” după ce cineva se împiedică şi îşi sparge capul, şi nu înainte!

---

Le General. Seria iniţiativelor de imagine şi marketing

La Le General ar fi de lăudat mai multe iniţiative de imagine, începând de la concursul pentru a alege trupa casei (mai-iunie 2010), la pseudo-ziarul Scînteia (lansat în incinta barului între 21 şi 23 august) - şi stilul inedit de lansare a serii de folk (Pilula de Folk, care face concurenţă cu Joia de Folk sub felinare de la Irish&Music Pub).

---

a. Trupa cassei

După o serie de seri de concerte folk, unde practic, trupele au cântat moca în concurs, barul a încasat consumaţia şi a obişnuit lumea cu o anumită seară de petreceri la clubul lui, Cassa 3 a fost desemnat câştigător. Cassa 3 între timp nu mai este trupa casei... deşi colaborarea ar fi fost valabilă pentru un an de zile... dar trupa nu a ştiut să îşi gestioneze prea bine timpul petrecut la Cluj – ea fiind din Târgu Mureş – şi a cam trădat încrederea localului care a lansat-o pe Cluj, legându-şi cântări în alte puburi cu ocazia drumului şi cazării gratuite în metropola someşeană (în 25.09 au cântat chiar la o oră diferenţă la Irish&Music Pub!, FOTOS 8 si 9). Deh, dacă trupeţii au făcut cover band în ideea să sară peste etapa cu o durată nedeterminată de debut-lansare piese originale-câştigat public pentru mesajul lor fără garanţii – ca să facă bani (eventual să cânte şi la nunţi-botezuri-petreceri corporate), e de înţeles mişcarea lor lipsită de simţ practic pe termen lung.

---

b. Dragi tovarăși, vă invităm la 3 zile și 3 nopți de petrecere în Le Général cu ocazia zilei de 23 august!

Echipa de imagine (care tind să cred că este formată doar de către tânărul Alex Cioflica) a dat lovitura în sat cu distribuţia în circuit intern al ziarului Scînteia (FOTO 10, pe o foaie alb-negru scoasă la imprimantă) în weekendul premergător zilei de 23 august (petrecerile de 23 August @ Le General au durat – ca pe vremuri – trei zile şi trei nopţi, din 21 până în 23 august 2010, iar intrarea de 10 lei a inclus o halbă de bere).

Tinerii din toată ţara sărbătoresc 23 august în Le General, iar cu ocazia evenimentelor legate de fosta zi naţională a Republicii Socialiste România (cu prilejul aniversării a 63 de ani de la făurirea UTC şi 30 de ani de la înfiinţarea UASCR), s-a lansat un cocktail special în 3 culori, chelneriţele au fost îmbrăcate în pionieriţe, s-au făcut proiecţii cu scurt-metraje muncitoreşti, s-au cântat şlagărele vremurilor compuse de regretatul Adrian Păunescu ...şi a cântat şi Cassa 3 în prima seară....

Frişca pe tort ar fi fost să cânte Dead Ceauşescus aici în 23 august, dar clientela este formatată mai pe folk, nu pe punk – şi cu bucureştenii este aproape imposibil să te înţelegi, că ei cântă doar la Bucureşti şi doar când au ei chef ...

---

c. Cutia de medicamente pentru Pilula de Folk cu Ionuţ Mangu

Pilula de Folk este un produs Le General, prescris de Dr. Ionuţ Mangu.

Dr. Ionuţ Mangu recomandă câte o doză din Pilula de Folk (FOTO 11, cu cât mai multe comprimate) în fiecare miercuri la orele 20.00. Data începerii producţiei a fost 20.10.2010.

Este probabil singura cutie de medicamente pe care o să o vedem vreodată cu o chitară desenată pe ea (şi ne readuce aminte de cutia celor de la Viţa de vie, care sub egida MediaPro Music au scos o casetă în ambalaj asemănător pe piaţă în 1997 ... ceva Fenomental).

Ideea grafică pentru această cutie a fost concepută de Alex Cioflica.

---

Ideile de la Le General, chiar dacă nu atât de originale ca ale altor cluburi (în sensul că 23 august se mai sărbătoreşte prin cluburi din Bucureşti sau pe Litoral, unde mai cântă Dead Ceauşescus; cutia de pilule folk a reinventat cutia celor de la VDV, care la rândul lor au copiat ideea de la Spiritualized, din '95; iar conceptul de concerte gratis unde trupele sunt ademenite să cânte fără onorariu într-un concurs fără premii concrete este o schemă folosită de ani de zile în occident) ...sunt reambalate şi preluate într-un mod estetic, de bun gust. Pentru asta respectăm “iniţiativele” lor şi sperăm să ne surprindă şi în noul an cu evenimente speciale când se aşteaptă lumea mai puţin.

---

---

Durata medie de viaţă a unui club pe plan global este de 3 ani.

În 2010 la Cluj s-au închis Soul Club (după 1 an de activitate), The King (12 ani), Remember Pub (2 ani) şi Raum Club (1 an). În toate se organizau concerte săptămânal.

Aceste locuri de întâlnire, petreceri şi concerte Live au fost suplinite prin locaţii noi, deschise în toamnă: Flying Circus, Gambrinus Pub, Boiler Club.

---

---

2011. Euphoria Music Hall. Reţeta falimentului în locaţia cea mai tare de concerte din Cluj

Inevitabil, a apărut şi primul patron care şi-a permis să ducă Scena Live din Cluj cu un pas înainte. Din păcate, la Euphoria Music Hall nu sunt chemate formaţiile Live cu care lumea este obişnuită la concertele de club. Noi nu credem că un program care practic mută săptămânal grupuri de artişti din Bucureşti la Cluj pentru o seară poate să fie o strategie de succes pe termen lung. Scena şi artiştii locali trebuie sprijiniţi de către orice club sau chiar un bar cu pretenţii, pentru a câştiga publicul local. Acesta este probabil acelaşi motiv pentru care Bamboo nu a rămas sub acelaşi patronaj (care a investit o căruţă de bani să-l lanseze la Cluj).

Să aduci proiecte playback care angajează mercenari ca să se prezinte cu o trupă de spate la petreceri corporate şi festivaluri de bere şi să le urci pe o scenă unde mai şi pui bilete la intrare pentru publicul needucat în acest sens este clară sinucidere (mă refer aici la faptul că se vrea să se aducă Animal X cu trupa de spate la Music Hall în viitorul apropiat).

Falimentul bate la uşa cluburilor unde se cântă Live (în a doua zi după deschidere), dacă acestea nu promovează muzica rock sub niciun fel ... pe scena mondială, începând din 1955, a cânta Live este sinonim cu Rock ... a încerca să faci un program de concerte bazat pe proiecte precum Animal X & o trupă de spate este dovada clară că politica îndobitocirii prin mass media a poporului a reuşit la noi după 20 de ani.

---

În acelaşi timp, weekendul trecut s-au înregistrat 400 de plătitori de bilete şi la OCS (Boiler Club) şi la Alternosfera (Flying Circus); Music Hall a ignorat deasemenea formaţii cu potenţial enorm, precum Urma (care a avut record de încasări la Irish&Music Pub anul trecut) sau Shukar Collective, MonoJacks (ambele având 500 de plătitori la Boiler Club toamna trecută).

---

La Euphoria Music Hall Ştefan Bănică Jr. a adunat 150 de plătitori; Vunk a avut 90 (deşi în pozele găsite pe net se văd doar grupuri de 20 de fete în sală la ambele concerte); a doua trupă a casei (după Hazard) este Jukebox (adusă odată pe lună de la Bucureşti) şi urmează să cânte aici RedBlonde sâmbătă 12 februarie şi Mandinga luni 14 februarie (de Sf. Valentin catolic).

După o lună de la deschiderea făcută cu Nightlosers ... primele formaţii clujene cu repertoriu original care sunt invitate în program la Euphoria Music Hall sunt Desperado sâmbătă 19 februarie şi Grimus vineri 25 februarie.

---

Le dorim succes la toţi.

Facebook Twitter MySpace  
 

Lasa un comentariu: (max. 1800 caractere)

Nume:   Antispam:  

COMENTARII:

13.02.2011, 15:34PM, scris de alexandra1
(scuze. acelasi -sentiment de- neliniste, sau aceeasi neliniste. gresit-am)

12.02.2011, 17:31PM, scris de alexandra
flying e -locul care-ti da filme- :) gasesti pe langa sailor moon, south park, gremlins, chucky, etc. si un dead ringers, rear window, noi albinoi, northfork, amarcord...sunt productii excelente pe care, aruncandu-le un ochi, ai ajunge clar sa le indragesti. e acelasi neliniste dupa ce vizionezi ceva foarte bun de a ajunge cat mai repede sa imparatasesti prietenilor ce-ai vazut.

09.02.2011, 10:19AM, scris de Csaki Romeo
Lista lunga de cluburi. Din pacate scena muzicii metal se limiteaza doar la Gambrinus si partial la Music Pub (daca ai noroc sa vb cu cineva deacolo din timp), in rest ramane aceasi scena din Roland Garros (pana cand intr-o zii se va inchide si ala). In Flying se poate canta metal doar in timpul saptamanii, iar in restul cluburilor....ma abtin. Euphoria Music Hall a intrat pe piata tocmai cu ce nu intereseaza pe nimeni. Pacat ca un club de asemenea dimensiuni, are un management atat de prost. Traiasca Republica Shaormo-Manelista Romania, in care se promoveaza non valorile si prostia in masa.

09.02.2011, 09:42AM, scris de Razvan
din pacate, clubul Flying Circus nu mai este decorat EXCLUSIV cu imagini "Monty Python"-iene. au aparut si personajele din South Park, un pic de Sandy Bell si alte chestii care chiar se potrivesc ca nuca in perete acolo. pacat.

Articole relative:

CJ. Încă un an de criză culturală
CJ. Încă un an de criză culturală...
Publicat in: 13.05.2011, Ora: 11:24AM
CJ. Trăim într-o lume cuantumă. O introducere
CJ. Trăim într-o lume cuantumă. O i...
Publicat in: 27.04.2011, Ora: 06:55AM
CJ. Regulile nescrise ale scenei de concerte
CJ. Regulile nescrise ale scenei de co...
Publicat in: 24.04.2011, Ora: 17:59PM
Procesele din Industria Muzicală autohtonă
Procesele din Industria Muzicală auto...
Publicat in: 22.03.2011, Ora: 09:58AM
Casele de Cultură din ţară. Rural vs Urban
Casele de Cultură din ţară. Rural v...
Publicat in: 16.03.2011, Ora: 13:04PM
2017.OCT.21. CJ. Flying Circus. Țapinarii
2017.OCT.21. CJ. Flying Circus. Țapin...
Publicat in: 16.10.2017, Ora: 06:36AM
2017.OCT.14. CJ. Flying Circus. Relative, Pravila Noua
2017.OCT.14. CJ. Flying Circus. Relati...
Publicat in: 09.10.2017, Ora: 12:30PM
Edmond Lenarth (Booking Manager, Electric Castle Festival)
Edmond Lenarth (Booking Manager, Elect...
Publicat in: 02.01.2017, Ora: 06:25AM
Edmond Lenarth
Edmond Lenarth...
Publicat in: 20.06.2016, Ora: 06:56AM
2015.APR.3-4. Byron la Cluj și Baia Mare
2015.APR.3-4. Byron la Cluj și Baia M...
Publicat in: 01.04.2015, Ora: 19:09PM
Acasa | Contact | Disclaimer | Blog | RSS Feed • CLICKZOOMBYTES © 2010-2017 • Revista De Muzica Online